2011/09/04

Disse løftene, disse løftene.

Jeg er elendig til å holde det jeg lover.


Eller, egentlig så er jeg ikke det, det er bare det at når det kommer til blogging og oppdateringer så virker det som om alt bare låser seg. Jeg har gang på gang sagt til meg selv og til andre at jeg skal ta opp igjen bloggingen, men hver bidige gang ender jeg med å skuffe ikke bare dere andre, men også meg selv. Jeg skal bli flinkere, jeg lover. Og denne gangen skal jeg faktisk holde det løftet og. Jeg skal ta og skrive det opp på "ting jeg skal gjøre før jul" -lista mi. Jeg har nemlig skrevet en liste over ting jeg skal gjøre før jul, det er åpenbart, hvis du ser på navnet. 


Hvis jeg klarer å fullføre over halvparten av de tingene som står på den lista, skal jeg poste den rundt jul. Det er egentlig ikke noe vits i å poste den hvis jeg ikke klarer noen av delene, ikke sant?




Men over til noe annet. Dette, kjære lesere, er Aristoteles. Eller, Aristoteles før jeg bestemte meg for at han trengte skjegg. 




Jeg liker egentlig ikke å tegne skjegg, så jeg lagret bare to versjoner, en med skjegg og en uten. Selv foretrekker jeg den uten, men siden han faktisk hadde skjegg så må vi vel bruke det med til powerpointen vår.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar