2011/08/15

Prøving.

Jeg ble bare så lei av å krangle og sloss med kommentarfeltet så jeg byttet tilbake til et helt vanlig, hvitt design. Hvis jeg føler for det så kan det hende jeg setter meg ned og prøver å gjøre noe med det de nærmeste dagene. Jeg skal i alle fall få ordnet en skikkelig header eller noe, det jeg har nå er bare... for minimalistisk.


Dette har jeg arbeidet med i dag forresten. Det som begynte som en skisse av Richard Speight, Jr. men endte med en helt vanlig fyr da jeg presterte å lukke alt av referansebilder. Lenge leve latskapen, jeg orket aldri åpne bildene på nytt, så jeg bare fortsatte å tegne. Da slipper jeg å tegne skjegg og. Mens vi likevel er inne på Richard så må jeg bare anbefale dere å følge han på twitter @dicksp8jr. (Og meg da.)


Han skal få hår og kropp en eller annen gang i morgen òg. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar