2011/12/01

Cumberbatch'ed


Benedict Cumberbatch
så langt: 1 time. 


Beklager for dårlig iPod bilde, jeg orker virkelig ikke å krangle med scanneren akkurat nå. Jeg har egentlig kommet lengre på tegningen, og. Men det får jeg heller vise dere senere.


Jeg skal virkelig skjerpe meg nå, lover. Egentlig hadde jeg som nyttårsforsett å begynne å blogge daglig. Prosjekt 365, på en måte. Men jeg skal begynne smått, blogge hver dag i hele desember, uansett hvor travel jeg enn måtte være. Jeg husker jeg var så flink til det før, blogget noen dager flere ganger på en dag, gjorde jeg og. Men da var det mer kvantitet og ikke kvalitet. (Jeg påstår på ingen måte at innleggene mine har blitt bedre i kvalitet, men nå bruker jeg i det minste litt tid på hvert innlegg.)


Men altså, hva er det dere vil lese om, egentlig? (Nå snakker jeg til et hypotetisk publikum, jeg vet ikke hvor mange av dere som fortsatt sjekker innom bloggen min...)

Forresten; jeg vet at jeg nå kommer til å få en haug med spørsmål om hvem Benedict Cumberbatch er, bare google han eller sjekk han ut på youtube (seriøst, du burde, bare hør på stemmen hans). Se noen av filmene hans eller sjekk han ut i Sherlock som går på BBC. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar