2010/08/10

graffiti nails


Idag var jeg, Julie, Anna og Katrine på byen. Jeg brukte penger, (igjen) og kjøpte meg en av mine nye favoritt neglelakker. Det er den til venstre, Grafitti Nails fra IsaDora i fargen 801 Black Tag. (Den til høyre er 624 Baby Blue.) Den ser supertøff ut og jeg er rett og slett forelsket i den. Nå skal jeg bare skaffe meg litt penger, eventuelt en jobb, så skal jeg kjøpe de andre fargene de hadde der.

Man bare har på ett lag med base-lakk, venter i 4 minutter eller til lakken er HELT tørr, hvis ikke blander den seg bare med graffiti-lakken. Så har du på graffiti-lakken og venter i 30 sekunder. Du kan faktisk sitte og se på at lakken sprekker opp og blir sånn du vil ha den.

Og her er resultatet. Ikke det at jeg prøvde å ha på et så pent lag, men samme det. Jeg har rød nå iallefall. :- )


Follow synnøves snapshot

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar