2010/08/12

dø av underernæring

Noen, en eller annen må sende meg ett års forbruk av nudler. Hvis ikke dør jeg av underernæring når skolen begynner siden jeg ikke har tid til å løpe på Rema og hamstre nudler eller spise nudler på skolen. Herrejesus, jeg kan jo ikke ha med meg en pakke med nudler og en bærbar komfyr på skolen heller. Hallo, jeg spiser jo ikke de rett i koppen aktige nudelene. De smaker ekkelt og har fult av ting som skal være grønnsaker og sopp. Det selger de i kantinen uansett, så jeg trenger ikke komfyr eller varmt vann på en termos. Det er vel ikke folk som har med seg det over alt bare for å lage nudler eller?


Nei, brb, stikke på rema og hamstre nudler for resten av året. Med mindre noen av dere leser har lyst til å sende meg i posten eller sponse bloggen eller noe. Det hadde vært noe! Mr. Lee sponser bloggen min.




Follow synnøves snapshot

1 kommentar:

  1. Nudler er faktisk ganske godt, men bare i små mengder. Altså, ikke over flere dager etter hverandre. Det blir for mye.

    SvarSlett