2010/12/20

we could be heroes, just for one day.

Stalk min tumblr btw.


Av en eller annen merkverdig grunn så har jeg gått rundt og bare vært helt... seriøst, sangene fra Moulin Rouge har blitt spilt på repeat i hodet mitt. Spesielt har jeg hørt Elephant Love Medley, The Pitch (Spectacular, Spectacular!) og El Tango de Roxanne fml. Ikke veit jeg hvorfor heller, siden jeg ikke har sett filmen på........ det er lenge siden. Orker ikke tenke nå. Ferie nå <3 


Men hvem visste at McGregor kunne synge? Flink var'n og. Det hadde jeg ikke trodd før jeg fant ut at han spilte i filmen. Etter at jeg hadde "sett" den for 2 gang. (jk, den sto på i bakgrunnen og jeg fulgte ikke med. tihi)


NÅ har jeg blogget mer enn nok. Langt inn i neste uke hvis man tenker på hvor mye jeg vanligvis bruker å blogge. lol, jk :)


Jeg har tegna litt også skjønner dere! Brife med hva jeg gjorde når vi hadde nynorsktentamen :) Hat scanneren som ikke vil sammarbeide, ikke meg. Jeg orker bare ikke krangle med den akkurat nå. (nå skrev jeg atm, igjen. skyt meg....)


Hvis jeg noen gang prøver å skrive lol eller jk i tt blogginnlegg igjen, skal dere få lov til å banke meg. Engangstilfelle, lover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar