2010/10/20

Årets første vinterdag.

Deilig denne snøen.
Jeg tror jeg er den eneste jeg vet om som hopper rundt som en sjuåring på julaften når jeg ser at årets første snø har falt. Julie fikk erfare dette når hun ringte og vekte meg imorges. Mellom sprekken i gardinene så jeg at alt var helt hvitt. Jeg slår de til sides og blir helt hyper. Snø er noe av det peneste jeg vet om. 


Jeg føler jeg skriver veldig... Tilfeldig når jeg prøver å konsentrere meg om å se på House samtidig som jeg skal skrive noe. Dere får koble ut alt som heter internett og tv mens jeg prøver å være flink blogger, noe jeg failer hardt i. Skjerpe meg nå.




Follow synnøves snapshot

3 kommentarer:

  1. Gjorde noe av cirka det samme når jeg så snøen idag ja. :'D Ikke like; ELSKE! :3

    SvarSlett
  2. skjønner hva du mener. snø er pent :3

    SvarSlett