2010/10/23

7 punkter fra 30 day challange tingen. 06-12

06 - A photograph of yourself without makeup.


07 - A photo of yourself, not taken by you.



08 - A photo of someone you fancy at the moment.

hei søte :)



09 - The contents of your fridge, MTV Cribs style.
Denne synes dere er KJEMPEspennende! Hei big bite. Nå vil du og ha, ikke sant? :)


10 - Your dream wedding.
Fikk panik når jeg så denne, jeg veit da ikke hvordan det skal være! Det skal være på vinteren, i snøen, og alt skal være i lyseblått og hvitt *-* Kanskje sånn kjole. Pen.



11 - A photo of the item you last purchased.
Hei mr. hatt og hei genser <3

trykk HER for å stalke meg på dailybooth :)



12 - Your favourite movie. 
Dette er ikke en film, nei. Ikke det at jeg bryr meg. HEI GUBLER, igjen :D



Follow synnøves snapshot

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar