2010/09/03

Pretty Reckless




Jeg får vondt av å se på håret mitt i speilet etter at jeg så hvor døds-pent håret til hu godeste Taylor har blitt. Åh, jeg skulle ha gjort mye for å få så langt tøft hår som det. Helst uten extensions, men hvis jeg skal ha noe lignende må jeg bestille enda en pakke med hår fra pilus.no. og kjøpe litt hårfarge. Men samme om jeg skulle hatt det i blondt, blått, rosa, svart eller brunt. Det er superkult, uansett.


Taylor Momsen, 17 år gammel skuespiller og frontfigur i bandet The Pretty Reckless. Har også spilt Jenny Humphrey i serien Gossip Girl, men nå har hun lagt skuespillerkarrieren på hylla. 



Follow synnøves snapshotFollow synnøves snapshotFollow synnøves snapshotFollow synnøves snapshotFollow synnøves snapshotFollow synnøves snapshot

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar