2010/08/01

Oi.



Hvor mange ganger har man ikke gjort ting man etter noen sekunder tenker; ai... sa/gjorde jeg virkelig det? Sånne øyeblikk har man oftere enn man egentlig vil tenke på. Jeg hadde ett her isted. Mamma ville ha meg til å hjelpe henne med å farge øyevippene hennes, og snill som jeg er, så klart jeg ville hjelpe. 


Etter å ha hjulpet mamma med å farget vippene og geleidet henne inn på badet, uten å tråkke på Frank, så hun kunne få vasket vekk fargen, setter jeg meg ned forran laptopen og leter etter ting jeg kan skrive om. Det har begynt å blitt veldig korte innlegg, og det er vel ikke bare jeg som synes det, dere gjør jo ikke så mye for å kommentere det jeg skriver heller. Og jeg lener meg på venstrehånden. Det skulle jeg ikke gjort, for på en av fingrene er det fortsatt farge som jeg har glemt å fjerne.


Så nå har man et veldig fint svart strek som ikke vil la seg dekke av sminke, eller vaskes bort, på kinnet.


Da spør jeg: Hva var din siste OI! opplevelse?


Follow synnøves snapshot

1 kommentar:

  1. Hei! Takk for din stemme til Norges beste bloggdesign! Iløpet av dagen blir vinneren avslørt, så følg med :) !

    SvarSlett